Fullt ös idag!

Jag fick nå ryck idag, skrev till min far om dem var hemma och det var dem. Så jag tog Kira, packade min väska med massa godis & tog bussen! Det gick bra första stunden, men sedan var det så tooook varmt alltså man blev svettig som ett as för att inte tala om hur varmt Kira tyckte det var. Dem hade ingen ventilation öht så när dörrarna öppnades ville Kira ut snabbt så jag fick sitta hålla i henne samt locka på henne, sedan ge beröm när hon lugnat ner sig. Men jag tror med mer bussåkning så kommer det gå över ganska snart :) Vi ska kämpa och bli bussmänniskor haha!

Väl hemma hos min kära far blev Kira överlycklig hon älskar att vara där, sedan vet hon att när hon springer till kylskåpet kommer massa godsaker ;) Min yngsta syster på 7 år lekte som bara den och tränade sök & gjorde roliga tricks med Kira. Kira tycker det är sååå roligt att leka med henne! Hon fick även hälsa på hennes hamster som hon döpt till...... tadaaa "KIRA" haha, den hamstern ville Kira ha hon gjorde rent den och tyckte det var hennes bebis! Vi hade det jätte trevligt, otroligt skönt och komma bort lite :) På hemvägen fick vi skjuts, det var tur det. Nyss åt jag dagens första riktiga måltid, varma mackor orkade inte göra nånting annat! Kira ligger och snarkar i sängen, jag ska fixa lite småsaker!

Imorgon blire DW promenad för Kira med Gizmo & hans husse, förhoppningsvis kommer Anna det kommer bli grymt bra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om

Min profilbild