Kryssning & massa annat!

Kom hem ifrån Finlands kryssningen igår, hade det sjukt nice! Träffade på alla möjliga människor, släppte loss som bara den & drack en heel del men trots det mådde jag faktiskt bra när vi anlände natten efter i Finland :) Dock råkade jag klä på mig för lite kläder, vi hade hytten lääängst ner så det var inga fönster så jag chansade. Mene ja höll på och frysa ihjäl så vi var bara där en snabbis vända i Finland och käkade! Dock var tax freen & buffen verkligen besvikelse, fanns inte alls så mycket och välja mellan. Mene då vet man det, inte Viking line Gabriella nästa gång OCH inte ha hytt längst ner ;) Jag vill ju så gärna se ut! Men annars vare riktigt jäkla lyckat, testade på alla möjliga drinkar nackdelen är väl att jag inte minns dagen efter riktigt vad alla dem drinkarna hette haha! Var helt sjukt roliga människor på båten. Ah jag älskar att släppa loss! MEN jag saknade Kira otroligt mycket, så fort vi itne gjorde nånting på kryssningen undrade jag heeeela tiden hur det gick hos Katrine. Åh min lilla rebell Kirapira!
Köpte jätte gulliga vinflaskor som tack för att Katrine & Joel tog hand om Kira i helgen.

Fick även sno lite bilder ifrån när Kira var där i helgen! Här är dem, dem mesta är på deras son Loke och Kira. Hur underbara bilder som helst.
(Har tyvärr inga bilder ifrån kryssningen, är inte den som tar med mig kamera på allt jag gör när det inte är hunderier ;))


& så två bilder på Kira samt deras voffsing Deamon!

Är värsta morgonpigg nu för tiden, försöker få lilla Kira att också bli det så jag hoppas vi kan komma igång och ta ett jogging pass på morgonen! Det skulle vara hur härligt som helst. Dock är jag arg på snön just nu fast den inte stannar på marken så vill jag inte SE snön falla, den får gärna vara framme på vintern men inte på våren. Annars har jag utställningstränat Kira lite, klickat lite fotgående utomhus, gått en långis med midjebältet jag fick av Lizette osv! Nu ska jag ha ta-hand-om-mig-själv-tid.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om

Min profilbild