Haft det.....

Otroligt fullt upp! Haft massa män här som fixat och trixat med lägenheten. Fick välja tapeter till sovrummet, hoppas det blir klart imorgon. Tog ett par jätte fina, laddar upp bild när det är klart.
Tog även en lååååång promenad med Kira i midjebältet, från att gå i skogen till att hamna ute på landet till att hamna i ett villa område sedan stan & sen hem. Riktigt mysigt och människor verkade så glada idag, när folk ler då får man lite extra energi. Älskar känslofyllda människor varesig det är åt det ena hållet eller det andra!

Nu ska jag ta hand om mig själv, måla naglarna, ha i inpackning å såna där tjej grejer.
Det är fanimej inte ofta jag gör det så nu tänker jag ta mig tid för mig själv!
Men mot kvällen imorgon tänkte jag skriva ett blogginlägg om utställningsträning som lovat.


Gick in på hundstallet och såg denna underbara video, kände att jag måste dela med mig av den.
Istället för att stödja blandrasaveln & köpa valp på blocket, adoptera ifrån hundstallet istället!
Dem gör ett otroligt bra jobb med alla hundarna helt underbart att se deras arbete dem lägger på hundarna.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om

Min profilbild