Helgen har varit... (BILDBOOMB)

I Lördags tog jag & Kira oss en ordentlig promenad till en hundgård som ligger en bra bit ifrån. Men det är värt det för stängslet är kanon bra & högt samt så är det upplyst! Alltså vädret är helt underbart ute nu. Hur härligt som helst när våren kommit! Woiiii.

Anna kom ner när jag & Kira väl var framme då hon bor precis bredvid hundparken. Stannade kvar hos henne & hennes familj en braaa stund & pratade om allt mellan himmel å jord. Det var grymt trevligt :D Det ska göras om minsann!

Sedan var det bara hem och städa, därefter såg jag "Boys dont cry". Alltså den filmen, den var underbar, sorlig, hemsk & otroligt bra! Den är värd att se, så är det nån som behöver filmtips där man verkligen blir fångad av filmen så se den. Det visar hur verkligheten är & den är baserad på en sann historia! Skulle lätt kunna se den & Monster igen.
Snodde bilden av Anna där Kira vill va med Annas son Erik & bada!
Haha hon skulle helst vara I BREDVID honom där.

 

Idag har jag tränat föremåls-sök med Kira utomhus, det gick kanon bra! Därefter kom Jocke över en sväng vi åkte ut till badplatsen som ligger här i närheten och grillade. Kira fick sitta i långlina, det var sjukt mysigt. Och otroligt gott grillat ÄR godast! Vi snackade lite om kryssningen som vi drar på snart det ska bli så grymt roligt ser verkligen fram emot det :D

Här är lite mobilbilder ifrån när vi grillade:

När Jocke drog så fipplade jag med mobilen och hittade ett spel som jag faktiskt är beroende av nu. Nämligen Draw something! När jag blev hämtade av min mor för att äta våfflor hos dem senare så var jag tvungen att sitta och kolla om nån hade ritat nånting hela tiden haha. Så min mor hämtade också det spelet så nu sitter vi båda två fast där! Ska få fler att skaffa det ;)

Jag fyller ut inlägget om utställningsförkortningar imorgon! Har haft en sån fullt upp helg att jag inte kunnat uppdatera bloggen men nu är jag igång igen.

Här är bild på mina nya vackra tapeter i sovrummet!
(kameran är värdelös när det är mörkt)

 


Kommentarer
Postat av: Ate

Sängen ser härligt varm och mysigt det blev med tapeterna! :) På tal om celen så tror jag det är en sådan Kiara har, men en rosa. Jag ska köpa ny kommande månaden så får se då :) Hittade också en nice hemsida där man kan designa sina egna halsband. Antingen halvstryp eller med knäppe. Skriv om du vill ha adressen och kika igenom.

2012-03-26 @ 21:08:28
URL: http://angelicaedlund.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om

Min profilbild