Hur svårt kan det vara....

Igår var min stora städ-dag & tvättdag! Så nu är allt rent och fint. Fick även nån rengöringsmedel som tar bort fläckar på textil & mattor, jag var så dumt när Kira har löpt att jag inte tog undan mattorna i tid. Täckte för soffan dock men hon har bäddat ner alla filtar ;) Så ska testa använda det imorgon får se om det funkar.

Annars så kör jag på som vanligt med "Draw Something". Nu börjar jag bli riktigt duktig på att rita med touchen, det tar sig minsann! Det enda dåliga är att det är på engelska, så man måste springa till datorn och slå upp vissa mer komplicerade ord man inte använt när man pratat eller skrivit på engelska. Men annars är det KANON kul, så fort jag får nån minut över då är det de som gäller! Dock har ju vissa extremt svårt att rita enkla saker, jag menar nån ritade en våg och svaret var "Justice", ja men vad lätt att gissa fram till det.

I helgen ska Kira vara ifrån mig TVÅ nätter när jag åker iväg på kryssning till Finland, hur fasiken ska jag klara mig utan Kiramys?!!! Min älskade lilla rebell. Det blir första gången Kira sover hemifrån, hon ska nämligen ha sleepover hos Katrine med familj. Hon kommer få det kanon roligt där, speciellt när hon får leka med deras voffsing Deamon! Vet att det kommer gå super bra :D Men jag kommer sakna lillan fruktansvärt mycket fast det bara är över helgen. Ska köpa nånting awesome på båten till dem för att dem är så otroligt underbara som ställer upp!

Här kommer lite bilder ifrån långpromenaden idag:
Såg årets första orm, det var jäkligt häftigt!






"Du är anledningen till min livsglädje"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om

Min profilbild