Bildbomb :)

Har tränat och haft mig med båda hundarna, Hugo fick följa med till Hundklubben idag och kika läget. Kira har fått vila idag, käkat märgben och gått promenad i det fina vädret! Imorgon blir det viltspår med både Kira & Hugo, ska köra ett öppenklass spår för Kira med liggtid på så många timmar som det går. Hugo ska gå sitt nybörjarspår ska bli spännande.

Ska även börja sätta igång Drag Weight träningen med Kira igen :) Längtat som bara den, Hugo har inga bekymmer alls med ljudet av kättingarna. Men får vänta ett litet tag tills han kan börja dra väldigt lätt till en början!

Här kommer mysiga bilder på hundarna ifrån igår när dem lekte och tjoade :)
Och mys i soffan.







Kommentarer
Postat av: anita bergström

Åh vilka härliga bilder du har lagt ut! Jag saknar Hugo varje dag, du får krama honom från mej. Kram

2012-05-02 @ 15:37:10
Postat av: Anonym

Förstår det, du får gärna komma och hälsa på honom när du vill! Han kramar en massa tillbaka :)

2012-05-02 @ 22:01:51
URL: http://terrierfnatt.blogg.se/
Postat av: anita bergström

Jatack du det skulle jag gärna göra få se hur det blir framöver är ju pancho vet du så tid har jag men money money verkar man ju aldrig ha.

Sen är jag diabetiker och tar 4 sprutor dagligen.

Men vi får se fram i sommar! Kram till alla fyrbenta o tvåbenta!

2012-05-03 @ 16:58:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om

Min profilbild