Nu har jag fullt.....

Har verkligen varit jätte dålig på att blogga! Men vi har kommit igång med våran förening/weight pulling grupp här så det är full fokus på det och hundträning :) Tiden över finns bara inte.

Liten kort sammanfattning är att jag tränat mycket tävlingslydnad med Hugo, han kan fotgåendet väldigt fint kort streckor då men det ska vara perfekt! Sedan hålla apporten, har även tränat inkallning mycket. Ska även anmäla honom på en utställning i närheten som dock är internationell men whatever jag chansar ;) Ska dock iväg till hundcenter och fixa frisyren & tassarna ännu mer innan. Ska även anmäla han & Kira till en inoff i Augusti! Och såklart anlagsprovet för viltspår då han är en stor talang när det gäller spår.

Kira har tränat mycket DW och fysiska aktiviteter och jag måste säga att den formen hon är i nu, är den bästa formen hon någonsin varit i! Så grymt roligt och se, men mer ska det bli minsann. Har även tränat tävlingslydnaden, finslipat momenten och dem dagarna hon inte är på terrier humör går det så sjukt bra.

Här kommer en bildbomb på hundarna, men först på mitt lilla duvbo jag har utanför mitt fönster
(såååå fascinerad över naturen :D)

Kommentarer
Postat av: anita bergström

Hej på er fyrfota och tvåfota vänner! Roligt att se din blogg igen och att hundarna har det bra. Så fina kort du tagit på dem och jag tycker personligheten kommer fram i fotona oxå.

Ha det bra tills nästa gång vi hörs!

Puss på nosen på vovvarna och kram till dej!

2012-06-15 @ 17:46:08
Postat av: Chris

Åh vad härligt att ha fullt upp, lite avis. :))

2012-06-22 @ 11:25:53
URL: http://lifeofmolly.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om

Min profilbild