Tänkte slänga ihop ett litet inlägg om...

Kira går fortfarande på smärtstillande/antiinflamatoriskt. Men som tur var har jag en sån otroligt bra vän nämligen Anna! Har verkligen fått annat att tänka på och det behövs :) Nästa Torsdag åker vi in med Kira till Redog i Västerås, då kommer Kiras fysioterapeut Stefan Rosén och även en vad han kallade RIKTIG vetrinär vara på plats och se över Kira fast hon inte visar nånting alls nu. Vi är nog ett antal nu som är ordentligt sura fortfarande på vad Strängnäs Djurklinik gjort när jag var där på besök med Kira.. Menmen..

Igår fick jag besök av Anna med familj, Kira myste på med barnen och vi snackade om allt möjligt fick även min dator fixad så den inte låter lika högt var riktigt snällt gjort! Efter det gick jag på långis med Erika samt hennes voffsing Bella. Det var skönt att gå ut och gå långt men otroligt jäkla tomt utan Kira, ingenting känns roligt utan henne. Jag längtar tills vi kan börja träna tillsammans igen och gå långa promenader!

Så idag tog jag med mig Kira ut med långlina & leksak. Så fick hon söka i en variant av "rutan"! ÅH vad roligt hon tyckte det var, hon älskar och är så grymt duktig på allt som har med sök & spår att göra. Det gäller att ha fantasi med aktiviteter som inte kräver fysiskt så det här tyckte jag var perfekt. Annars har vi kört på med det gamla vanliga, tricks, kongen med godisar i, sök inomhus & utomhus, lite lek osv! Har även hittat min favorit affär, på willys i Strängnäs köpte jag ett stort pack med frysta märgben i köttdisken. Så nu har Kira verkligen nånting extra att mumsa på :)

Imorgon blir det träff med dw gruppen, känns något så otroligt trist att gå utan lillan. Men jag känner att jag vill gärna vara med & hålla igång gruppen sen behöver man ju komma ut och röra sig! Så på Söndag ska vi träffas och prata igenom angående gruppen hur vi ska ta ett steg längre. Känns kul att så många kommer dyka upp då, alla synpunkter räknas :)

Får se när nästa inlägg kommer. ( Har lite positiva & roliga grejer på gång också, men det får ni veta sen ;) )

Kommentarer
Postat av: Chris

Hoppas det går bra på röntgen! =)

2012-04-19 @ 22:19:41
URL: http://iamanaussie.wordpress.com
Postat av: Anonym

Tack :)

2012-04-23 @ 01:22:31
URL: http://terrierfnatt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om

Min profilbild