Idag träffades vi & tränade...

Det har varit en toppen dag idag! Vaknade med världens energi i kroppen, gick en underbar runda med Kira hon strosade runt och nosade morgontrött som hon är ;) Lite senare stod Anna & Per med sonen Erik utanför, så jag satte på Kira WP selet och så började vi gå emot spåret vi var liiite tidiga så vi fick vänta en stund innan Gizmo med husse dök upp! Vi värmde upp med hundarna tills vi kommit till fårhagen, där vi tränade tungt och kort (Start & Stanna) Kira var underbar kom på inkallning och drog på riktigt fint! Hundarna fick vila efteråt medan vi tog en fika paus med Annas extremt goda kakor, tänka sig att vi har en alldeles egen bullbakare med oss :D Rena rama lyxen! Det var super mysigt och nyttig träning att sitta stilla i WP sele är inte riktigt Kiras grej så det är verkligen kanon bra. Hundarna var JÄTTE duktiga båda två! Det är så jäkla kul när allt bara flyter på.

Kira & Gizmo tränar på med kättingarna!



Vi har även fått in nya i DW gruppen vilket är underbart, ju fler som får upp ögonen desto bättre :) Det är ju trots allt väldigt bra träning för alla hundtyper. Det känns jätte bra faktiskt.

Har även gjort min alldeles EGNA potatisgratäng idag den var såååååååååååååå god. Tänker aldrig mer köpa färdig, kommer alltid göra själv efter den här gången. Hade mycket vitlök ;) Det ska vara mycket smak!

Hoppas alla får en underbar påsk för det ska jag ha :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om

Min profilbild