Tillbaka igen :D

Eftersom jag strax ska äta och gå en promenad med hundarna så tänkte jag snabbt bara berätta vad vi gjort den senaste tiden jag inte bloggat! Bildfunktionen går äntligen snabbt igen så nu kommer jag vara lika aktiv som förr :D
Hundarna har fått träna på "Stå" inför utställningarna!


Kira sitter det som vanligt riktigt bra på, hon fristår nämligen!


Hugo får jag jobba på lite mer med ;)


Jag har varit på VIP-kryssning över en natt med min mamma, fick det i födelsedagspresent!
(Hundarna hade världens bästa hundisvakt)

Det här är bara hälften av det vi fick gratis, drack även champange och bara hade det lyxigt hihi!
(tack min älskade mamma, det var en fantastisk upplevelse)


Kira har fått simma 1 gång i veckan!



Hugo har passivitetstränats och även fått en ny frisyr ;)



Kira har fått lekt med en rottiskorsning i fårhagen medan Hugo var hemma och vilade upp sig efter våran cyckeltur (har börjat smått cyckla med Hugo)



Hugo & Kira har börjat ligga jääätte nära varandra när dem sover,
dem är så söta ihop världens bästa vänner!




Kira har börjat komma igång med DW träningen, här tränar hon med Izzy!
& Hugo har fått testat gå i ett Weight Pull sele med skrammel bakom sig.




Och sist men inte minst, så har jag färgat håret & satt i extensions!


Det här är bara hälften av allt vi har gjort :D Imorgon blir det viltspår med båda hundarna!


Kommentarer
Postat av: anita bergström

Hej Irene. Jag hörde genom Sebastian att Hugo har det så bra och att du friserat honom, det var nog välbehövligt för han har en tendens att få tovor bakom öronen.

Här är det så skönt väder idag och jag har cyklat och älskar det.

Men vad roligt att du kom ut på kryssning det var nog skoj för dej!

Roligt att bryta vardagen med nåt annat.

Saknar Hugo jättemycket men vet att han har det bra och vad fina Kira o Hugo är ihop, ett riktigt fästfolk....:)

Ha det bra och kram från mej till alla!

2012-05-19 @ 14:03:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om

Min profilbild