Längesen!!!

Ja nu har jag verkligen legat på latsidan med bloggen! Men jag har faktiskt haft fullt upp och har jag inte haft det så har jag varit jäkligt trött ;)

Hände en läskig grej igår, jag har nämligen läst en bok som heter "Nell" ett tag så igår läste jag ur den och skulle se filmen! Så jag myste ner mig med Kira i soffan och drog på filmen, satt där en stund sen helt plötsligt släcks ALLT ner och när jag kollar ut var det kolsvart utomhus, alla gatulysen, skyltar allt var nersläckt. Fick panik så jag ringde stackars Jocke som skulle upp och jobba på morgonen mitt i natten, han fick hålla mig sällskap så jag tände ljus gick och la mig med Kira och efter mycket om & men somnade jag faktiskt om! Vaknade 3 på natten av att tvn satt igång så då vare bara upp och släcka & stänga av allting. Ja fyfasen det var en riktigt lång natt ;)

Ja men i Måndag träffades vi med DW gruppen varav det var några nya som testade på! Tyckte det var skit kul även fast vädret kanske inte var att hurra för så drog alla hundarna på väldigt bra. Lilla Kira kämpade på otroligt bra är så skönt nu när våren har kommit & isen är borta så man kan träna mer regelbundet nu. Det är en sån härlig grupp vi har! Hoppas det kan bli en förening, men det kämpar vi på med :)

Här kommer lite bilder ifrån Måndags laddar upp mer nästa gång!




 

Imorgon ska jag iväg med min mor till min kära mormor och fira henne lite! Ska bli riktigt roligt och se henne, var ju trots allt ett tag sedan men det blir lätt så när man bor en bit ifrån. Så på Fredag är det DW träff igen hoppas många kommer :)


Kommentarer
Postat av: nikkipikki

ännnnntliiigen ;D

och btw, nu har jag också börjat blogga igen ;D hihih

2012-04-12 @ 00:51:13
URL: http://nnnikki.blogg.se/
Postat av: Anonym

Åh vad roligt! Då ska jag hålla koll :)

2012-04-12 @ 12:00:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om

Min profilbild