Träff med DW gruppen osv!

Har varit iväg och fixat nytt leg idag, mitt går ut snart nämligen! Det var en jävla tur att jag kom på det, annars hade jag fått gått utan leg ;) = inte bra när man måste ha cigg. Ja jag får faktiskt visa leg fast jag ser så sliten ut, fast jag minns första gången jag skulle köpa cigg på riktigt när jag fyllt 18. Ville verkligen visa mitt leg, men nej då dem frågade inte ens. Så då blev jag sur, ville nästan trycka upp legitimationen i ansikte på dem!

Menmen nog med det, idag träffades vi ett gäng och drog kätting. Gick såå bra! Tog med mig kameran så när vi skiljdes åt kom jag på att jag hade med mig den, typiskt! Så det fick bli lite bilder på Kira när hon drog sista biten innan vi varvade ner. Det är roligt att vi träffas och drar, även fast inte alla drar & går med istället är det verkligen ett stort plus! Det behövs verkligen sällskap :) Så socialtränas hundarna samtidigt som dem drar kätting det är perfekt träning. Har verkligen börjat träna Kira mer nu fått mer motivation, så vi klickar och passivitetstränar osv som bara den framsteg är ju det roligaste som finns! Förut var hon en riktig vilding utomhus men nu märks det att hon växt upp och träningen gett framsteg, hon är så jäkla härlig att ha & göra med. Ger väldigt mycket kontakt, bryr sig inte för fem öre om andra hundar om hon inte löper eller om någon hund är påväg fram, går fint i kopplet är bara helt underbar! MEN så har vi dem dagarna vi båda är på grinigt humör och allt går sämst ;) Men det är dem dagarna det, man är ju aldrig perfekt i humöret haha. Vi båda har ett jäkla temprament & enorm envishet!

Min kära mor har planerat inför min födelsedag nånting den 5-6 Maj, jag får inte veta vad det är :o Är super nyfiken så jag blir tokig :D! Vet att det kommer vara/bli nånting awesome!

Här kommer en bildbomb ifrån idag & igår,
alltifrån utställningsträning till Dw-träning & annat mys!







"du är min stjärna"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om

Min profilbild