Fixat håret & dw träning!

Idag hade jag en sån tur att hon som skulle sätta i löshåret kom hem till mig! Var riktig lyx :) Så nu har jag isatt löshår med microringar! Skönt och slippa å hålla på med clips åh grymt skönt. Tyckte det blev så snyggt, men däremot är håret lite ojämnt färgat rött så ska köpa en till flaska & färga underhåret mer rött.

Så vare med det! Det var gymt värt det & hon var jätte duktig :) Senare blev det å traska iväg med Kira & kättingarna, så mötte vi Anna med Nacho som behöver tränas. Han fick låna midjebälte & nomesele å gå med oss medan vi mötte Izzy med matte & Gizmo med husse så vi drog kätting å Nacho traskade på i midjebältet! Vi stannade vid ett par bänkar och tog en fika paus, Anna hade bakat kanon goda bullar :)
Medan vi fikade gick först Izzy ut i fårhagen och körde start & stopp. Sedan gick jag in med Kira och körde, hon drog otroligt bra som vanligt verkligen bra fokus! Efter det vare Nachos tur som fick dra runt på en lätt kätting där inne :) Alla hundar var super duktiga, det är så kul och gå i gruppen alla jobbar på jätte bra!

Nyss kommit hem ifrån dw rundan, nu ska vi vila lite å slökolla på TV sen blire mat. Tänkte köra på renskav, med grädde, pressad vitlök, lite viltfond & cayennepeppar samt äta bandpasta till MUMS! Det tänker jag minsann unna mig idag.

Mene, jag fick förfrågan om att skriva om hur man kan få hunden att sluta dra i kopplet. Skriver det inlägget senare idag :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om

Min profilbild