Dragweight promenad & annat idag!

Jag fixade till en riktigt snygg frisyr idag på mig själv, den tänker jag fanimej använda oftare! Jag fullständigt ÄLSKAR att fixa med håret & testa nya smink idéer, inte för att jag är ful osminkad eller så det är faktiskt bara för att jag tycker det är grymt roligt! Det är som en liten mini hobby tjejgrej för mig ;). Det enda jag tycker är skit tråkigt det är kläder! Åh det är så grymt tråkigt att handla kläder, det är massa folk, kläderna är oftast fula och ser konstiga ut osv. Underkläder däremot är roligt men det är en helt annan grej.

Jaja nog med tjejsnacket! Idag fick jag minsann finbesök av inte minst Jocke. Lagade mumsig mat, så kikade vi på family guy & pratade en massa. Det var super trevligt, ska nog åka på Finlands kryssning om ett tag men ska först höra mig för till dem få jag vet klarar av Kira, efter hundisvakt. Hoppas någon nappar vem vill inte mysa med Kira! Hoppas jag kan åka. Älskar att åka kryssning, drinkarna, människorna & allt. Det är en helt annan stämning, sen gillar jag Finland i största allmänhet ;)

Men innan det så drog vi iväg till spåret där Angelica väntade med schäfern Izzy, så fick Kira & Izzy dra kätting. Vi promenerade runt och stannade sedan vid en åker där vi körde lite start & stopp. Tog även lite bilder på dem, många blev suddiga men en del blev jäkligt bra. Jag är inte så duktig med kameran mene sen är ju inte kameran duktig själv heller. Båda hundarna kämpade otroligt bra idag, Kira har börjat börjat fått tillbaka sin toppkondition igen. Det har ju varit så jäkla halt nu senaste månaden! Men nu när allt har smält kan vi köra på som vanligt igen. Passet idag var jag riktigt nöjd med, hon drog på riktigt bra och var super pigg. Hon älskar ju trots allt att dra kätting :)

Här kommer det lite bilder på båda Kirapira & Izzy som får vara med i bloggen idag!









"Du är meningen med mitt liv"

Kommentarer
Postat av: nikkipikki

Vet jag i god tid & kan planera in med oskar så kan jag säkert ställa upp om du vill :)

2012-03-14 @ 23:56:27
Postat av: Anonym

Vad snällt av dig! :D

2012-03-15 @ 03:09:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om

Min profilbild