Jag kan minsann...

Varit en riktig mysig dag, vi har gått på långpromenad runt vattnet. Kira sprang vid vattenkanten och ville så gärna hoppa i, men det var liiiiiite för kallt! Istället satte jag mig på en bänk sen så kikade vi på svanarna dem är otroligt vackra. Har inte tänkt på det innan men nu när jag såg dem på så nära håll så fångade dem verkligen ögonen!

När vi gick vidare så hamnade vi helt plötsligt mitt bland en massa hästar, verkade vara någon tävling. Kira älskar hästar och hade en konversation med ena hästen som stod i hagen, antagligen snackade dem om hur fint vädret var idag! Fick även reda på att en hund sprungit bort här i närheten, en Amstaffkorsning på 6 månader den har varit borta några dagar. Fick se bild, den var ljust tigrerad så jag ska defenitivt hålla koll här omkring hoppas fler gör det också! Ni som läser, håll koll på alla promenader ni går. Och så kan man även ta till lärdom om att inte ha hundar lösa bland vilt och på områden mycket människor & hundar går på!

Jahapp, idag har jag inte orkat vara social förutom i telefonen, det finns såna dagar & så finns det översociala dagar. Har inte ens orkat laga mat, gjorde iordning nudlar & fullkornsbröd med fetaost på istället. Kira har fått käkat ett av sina köttiga märgben och njutit av den hela kvällen! Själv tänker jag sätta mig och spela xbox live, jag ska ge Jocke stryk på Soul Calibur 5 jag råkar vara jäkligt duktig på det ;)

JA, jag har faktiskt för ett tag sedan slagit ihop en film i windows movie maker (fast det är superduper mega enkelt) hehe. Här är min underbara video, se & njut!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om

Min profilbild