Men jösses då!

Innan satt jag hos min mor efter jag ätit tacos (mmm-mm) & röstade som bara den på Thorsten Flinck men inte sjutton vann han. Men hade det bara varit svenska folket hade han kommit på en fin tredje plats! Bidraget som vann var helt klart bra det med, det kan jag inte säga emot om.

Men hade jag fått välja då hade underbara Thorsten vunnit!


Efter gått öppenklass spåret & gått ända till min mor, är vi hemma igen. Kira fick sitt underbara terrierfnatt hon får när hon närmar sig porten hem, hon ÄLSKAR att bo i det här området & det gör jag också. För er som inte vet så har jag precis flyttat, var sambo innan flytten. Nu bor jag & Kira i en stor tvåa själva och lever livet! Nu ligger hon och sover otroligt sött i soffan, jag sitter här rastlös och funderar på att kedjeröka lite och kanske ringa N om hon är tillgänglig för lite skitsnack i telefonen.


Delar med mig en bild på moi & en till bild på lilla Kira som 8 veckor valpis i min famn!


& så den sötaste bilden någonsin:

Finns ingen i världen som skänker så mycket glädje i mitt liv som Kira gör!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om

Min profilbild