Människan, bra eller inte?

Ja det sprids ju om att jorden ska gå under osv osv, ja nån gång kommer den göra det. Eftersom människan ska motarbeta naturen hela tiden, vissa mer än andra vi kan inte sammarbeta med naturen utan människan måste hela tiden hävda sig och visa sig vara bättre. Men ingen kan slå naturen oavsett, för en vacker dag kommer naturen slå tillbaka stort om det fortsätter såhär! Jag är inte sådär jätte mycket för människan faktiskt & dem jag har i min närhet, det är dem enda jag bryr mig om riktigt mycket. Sen har jag väldigt lätt för att läsa av människor & det har bara gett mig mer framsteg till att bli av med alla dåliga människor man varit omkring innan! Jag avskyr lögner det accepterar jag absolut inte i min omgivning. Sure thing, vita lögner det har vi alla kört med. Ljög det gjorde man när man var tonåring!

Jag har inte mycket sympati alls för människan om jag ska vara riktigt ärlig, OM det inte gäller min närhet eller familj men i största allmänhet naej faktiskt inte! MEN när det gäller djur, då kan jag bli riktigt förstörd inombords! Jag har själv många gånger tänkt att jag inte vill leva i en sånhär värld, men när jag tänker efter så behövs man här.

MEN nu tänker jag lägga till punkt lite vad jag ska göra försöka göra 2012:
  • Fixa jobb antingen som butiksbiträde i djuraffär eller hundpensionat!
  • Göra en cover up på ena tatueringen & fylla andra armen med min tv-spels sleeve.
  • Pierca septum igen & dermal
  • Flytta till en ny lägenhet i samma område men på 1a eller 2a våningen.
  • Kommer över min nervositet inför utställningar.
  • Åka till England, London.
  • Åka till Finland.
  • Bli jävligt bra på SCV så jag kan spöa alla svenska värdelösa killar.
Ja det är min prio lista där, Kiras lista är som såhär:
  • Tävla i viltspår, öppenklassen fler gånger för att ev bli Svensk viltspårs champion.
  • Ev användas i eftersök på vilt.
  • Ställas på minst en officiell utställning.
  • Ställas på flera inofficiella utställningar.
  • Gå någon kurs, har inte bestämt mig ännu.
  • Lära sig åka buss, har ju varit lat och inte tränat henne när hon var mindre.
Och där var Kiras vad göra lista! Fullt ös iår hoppas på mycket BRA förändringar omkring mig & Kira.

Har faktiskt lite dålig med fantasi nu, är det något speciellt jag ska skriva om nästa inlägg?

Kommentarer
Postat av: Kat

Åk buss hiiiit :D

2012-03-17 @ 15:17:38
URL: http://maxfemhundracelsius.blogg.se/
Postat av: Anonym

Jajuste! det går ju buss dit :D Ja antingen tar vi bussen eller tåget till er :D

2012-03-17 @ 15:21:18
URL: http://terrierfnatt.blogg.se/
Postat av: anita bergström

Hej.

Jag läste nånstans att när du blir less eller besviken eller djupt sårad av en människa eller flera så skaffar du dej hund och det tror jag stämmer!

Vilken fin hemsida du har, gör du den själv eller har du hjälp?

Kram till er 3.

2012-05-06 @ 08:18:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om

Min profilbild