Vet ni vad...

Fikade på amarant tidigare idag med min kära mor det var såå mumsigt. Varför finns det så få av dem här mysiga fiken kvar? Jag är inte den som vill sitta mitt i en galleria och fika med massa stressade människor, det är inte min grej. Det mysigaste jag vet är när det ligger lite i utkanten & när stämningen är lugn!

Japp! Men innan det var vi & fixade lite, kommer förhoppningsvis snart börja på ett hundpensionat eller djuraffär. Jag ser verkligen fram emot det. I framtiden vill jag gå utbildning för att bli fysioterapeut, blev erbjuden sommarjobb sist jag var hos fysioterapeuten. Men det är några mil dit och utan körkort (om jag inte fixat det innan förståss) så är det svårt att ta sig dit. Men vem vet!

Eftersom jag har så nära till "landet" & vädret var UNDERBART så spenderade jag & Kira hela eftermiddagen ute i skogen och på fälten. Hade Kira i midjebältet hon älskar att gå i det & jobba så fort midjebältet samt sele kommer fram då blire race i hallen! Släppte Kira i den gigantiska fårhagen så hon fick springa av sig & såklart rulla sig i vattenpölarna ;) Vi stannade sedan och pratade med en man & hans papillon? korsning. Kira har aldrig hälsat på en så liten hund var lite nervöst måste jag erkänna haha, men eftersom båda hundarna var så pass lugna så fick dem hälsa på varandra. Det gick så bra så, han verkade veta mycket vettigt om Amstaffar vilket var kul och höra.

Jag tänkte faktiskt i nästa inlägg jag skriver, som blir senare eller imorgon skriva om avel & valpköp.

Här kommer en BILDBOOOMB ifrån idag! :D






Jag kan undra ibland vad meningen med livet är, men då kollar jag bara på Kira. Hon är meningen med mitt liv!



Kommentarer
Postat av: Ida

Vad musklig Kira börjat blivit :D

2012-03-13 @ 01:06:10
Postat av: Anonym

Ja det tar sig med lillan :D

2012-03-13 @ 02:31:47
Postat av: Anonym

det bästa med kira är att hon bara KÖR SOM FAN HELA TIDEN HAHAH

2012-03-13 @ 12:12:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om

Min profilbild